Знак рівності представляє собою дві горизонтальні паралельні лінії. А от знаки нерівності є його видозміненими варіантами. Ці дві лінії у знаках нерівності вже не є паралельними. З тієї сторони, де зображено менше число чи приклад з меншим результатом, ці дві лінії сходяться під кутом. А з боку більшого числа чи результату – навпаки, розвертаються одна від одної. У ході виконання цієї вправи дитина має відшліфувати своє розуміння цих знаків. Для цього перед учнем на екрані зображено два предметних ряди. Між ними двоє чоловічків тримають обидва знаки нерівності. Дитина має обрати, який з чоловічків тримає правильний знак, тобто у якого знак розвернутий широкою стороною до більшого числа, а кутом – до меншого. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап завдання, де бачить аналогічне зображення, але кількість предметів на екрані вже інша. Завдяки цьому завданню покращується вміння дитини розрізняти знаки нерівності між собою і правильно їх використовувати. І навіть якщо дитина припуститься помилки і обере неправильний знак, то все одно виконання вправи продовжиться, аби учень зміг навчитись на своїх власних помилках.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Учень/учениця: знає, розуміє та порівнює дані, представлені до трьох категорій; формулює питаня та відповіді з приводу загальної кількості даних; скільки в кожній категорії, на скільки більше або менше в одній категорії, ніж в інший.