Ця вправа представляє собою найбільш складний, але разом з тим і найцікавіший тренажер, який присвячений тренуванню вміння дитини лічити. На екрані учень бачить числову послідовність, яка містить різні проміжки прямої від одного і до ста – в залежності від етапу. Це може бути і другий десяток, і третій з частиною четвертого. Деякі цифри, які зображені на квітках, приховані малюнками тих чи інших предметів. Складність вправи полягає в тому, що шукати треба не всі числва, а тільки одне–єдине, яке вказане у завданні. Отже, дитина бачить зображення, аналізує його та розуміє, з якою частиною числової прямої має справу. Далі, орієнтуючись за цифрами, які не є схованими за предметами, учень поступово знаходить, де саме має ховатись те число, яке треба відшукати. Знайшовши потрібний предмет, дитина натискає на нього, після чого переходить на наступний рівень, де вже інше число треба знайти. Кожного разу змінюються і предмети, зображення яких приховує цифри. Таке різноманіття певною мірою і відволікає дитину, і стимулює її, а разом з тим – зберігає цікавість до вправи.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.