Цифри є універсальною мовою математики. Числові знаки передають на письмі кількість предметів будь-якого роду, що робить їх дуже корисними. Але разом з цим дітям важко зрозуміти звʼязок цифр і предметів, тож задля того, щоб учень зміг краще орієнтуватися у цьому питанні, й було розроблено цю вправу. На екрані дитина бачить ряд об’єктів. Між малими групами у цьому ряді містяться арифметичні знаки: плюс, дорівнює. Таким чином перед дитиною знаходиться звичайний арифметичний приклад на додавання, де замість цифр конкретні обʼєкти, зображені у певній кількості. Під цим зображенням знаходиться кілька цифрових виразів, серед яких є один, що повністю відповідає малюнку, оскільки цифри у ньому співвідносяться з кількістю елементів у кожній з підгруп. Дитина має обрати цей цифровий приклад, після чого перейде до наступного етапу вправи. На ньому механіка виконання завдання залишається такою ж, але змінюються як малюнки (як кількісно, так і самі зображення), так і цифрові варіанти-приклади під ними. А різноманіття елементів, які треба підрахувати на кожному з етапів, робить цю вправу більш цікавою для учнів.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.