Першою з математичних дій, які вивчає учень у школі, є додавання. За допомогою цієї вправи дитина вчиться розуміти сутність цього процесу, або ж повторює його основи, якщо вона вже раніше засвоїла цю тему. На екрані дитина бачить дві групи предметів, які розмежовані у два ряди. Учень має порахувати кількість обʼєктів у кожному, після чого змінити цю кількість шляхом додавання певного числа обʼєктів саме у потрібний ряд. Наприклад, у нижньому ряду на три цукерки менше, ніж у верхньому, а у завданні вказано, що має бути навпаки. Отже учень по одному предмету за раз переміщує цукерки до потрібної групи. Таким чином, у ході виконання цієї вправи дитина виконує відразу кілька математичних дій: вона й перераховує кількість предметів у кожному з рядів, порівнює їхню кількість й додає до потрібного ряду те число обʼєктів, яке треба для виконання умови вправи. Після того, як дитина виконає цю дію, починається наступний етап завдання, де на екрані вже інші обʼєкти у іншій кількості. Змінюється і завдання, але завжди задля його виконання необхідно виконувати дію додавання.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.