Ця вправа містить яскраво виражений сюжетний компонент та деталізоване візуальне оформлення, завдяки чому завдання водночас вимагає від дитини більшої уважності, і разом з тим воно є набагато більш цікавим і легким для сприйняття, ніж ті вправи, де є лише цифри. На екрані перед учнем зображено яблуню. На плодах цього дерева нанесено цифри. Під яблунею є персонаж, що збирає стиглі плоди за допомогою кошиків. Але в кожний з кошиків має потрапити тільки те яблучко, яке йому підходить, адже й ці кошики не є простими – на їхній поверхні нанесено приклади віднімання. Учень має вирішити ці приклади і спрямувати яблучка до кошиків так, щоб цифра, що зображена на плоді, відповідала різниці, тобто результату дії віднімання, яке є на кошику. Після того, як дитина виконає це, починається наступний етап вправи, де на яблуках вже інші цифри, так само, як і на кошиках нові приклади. Важливо, що навіть у випадку неправильної відповіді дитина все одно переходить на новий рівень вправи. А наявність персонажа, який збирає яблучка разом з учнем, робить вправу більш інтерактивною і більш цікавою.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.