Вміння рахувати предмети – це та базова навичка, яка має бути засвоєна дитиною для продовження оволодіння математичною наукою. Рахування обʼєктів навколишнього світу є першим практичним вмінням, яке стосується арифметики, тож завдяки йому вона перетворюється з суто теоретичної ідеї на практичне і важливе у житті знання. Для тренування вміння рахувати предмети і створена ця вправа. На екрані дитина бачить ряд обʼєктів, які схожі між собою, хоча й не однакові. Серед цих предметів треба відрахувати той, що вказано у завданні, наприклад, третій чи пʼятий. Після цього учень має виділити правильне зображення та виконати з ним певну дію – віддати намальованому під предметним рядом персонажу. Механіка вправи дуже проста: треба просто підрахувати кількість обʼєктів у ряду, щоб виконати ту чи іншу дію саме з потрібним. Але оскільки після цього дитина переходить до наступного етапу, де бачитиме перед собою й інші обʼєкти, й нового персонажа, й нове завдання, то вона буде зацікавлена впродовж усієї вправи. Важливо, що на наступний етап дитина переходить незалежно від того, чи правильний вибір був зроблений на минулому рівні завдання.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.