Опис завдання
Вміння рахувати предмети – це та базова навичка, яка має бути засвоєна дитиною для продовження оволодіння математичною наукою. Рахування обʼєктів навколишнього світу є першим практичним вмінням, яке стосується арифметики, тож завдяки йому вона перетворюється з суто теоретичної ідеї на практичне і важливе у житті знання. Для тренування вміння рахувати предмети і створена ця вправа. На екрані дитина бачить ряд обʼєктів, які схожі між собою, хоча й не однакові. Серед цих предметів треба відрахувати той, що вказано у завданні, наприклад, третій чи пʼятий. Після цього учень має виділити правильне зображення та виконати з ним певну дію – віддати намальованому під предметним рядом персонажу. Механіка вправи дуже проста: треба просто підрахувати кількість обʼєктів у ряду, щоб виконати ту чи іншу дію саме з потрібним. Але оскільки після цього дитина переходить до наступного етапу, де бачитиме перед собою й інші обʼєкти, й нового персонажа, й нове завдання, то вона буде зацікавлена впродовж усієї вправи. Важливо, що на наступний етап дитина переходить незалежно від того, чи правильний вибір був зроблений на минулому рівні завдання.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.