Числовий приклад має свій набір складників в залежності від дії, яку він описує. Наприклад, у випадку з додаванням йде мова про доданки з одного боку від знаку рівності, і їхню суму – з іншого. Здебільшого у ході вирішення звичайних прикладів дитина має знайти саме результат дії, тобто суму. Але якщо сума відома, то можна знайти вже невідомий доданок. Такий формат вправ є дуже корисним для розвитку математичного мислення і дозволяє дитині скласти всі знання з цієї дисципліни у єдину цільну картину, розуміючи, як насправді числа взаємодіють та співвідносяться. На екрані учень бачить неповний приклад, якому бракує однієї складової частини, хоча результат описаної дії є. Якщо це додавання, то немає саме одного з доданків. Щоб його знайти, треба від суми відняти відомий доданок. Таким чином, аби завершити дію додавання, дитині доводиться використовувати знання з віднімання. Щоб полегшити задачу, під числовим прикладом міститься кілька варіантів відповіді. І, коли дитина обирає правильний варіант, то переходить на наступний рівень, де бачить вже інший незавершений приклад.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.