Оскільки елементи дії віднімання відіграють кожен свою роль, знаходження відʼємника, якщо той є невідомим при наявній різниці, відрізняється від знаходження зменшуваного у тих самих умовах. У ході виконання цього завдання дитина навчиться знаходити відʼємник і поглибить своє розуміння чисел і їхнє відношення між собою. На екрані учень бачить перед собою числовий приклад, що містить дію віднімання. Приклад неповний – бракує відʼємника. Знайти його легко. Оскільки найбільшим числом є зменшуване, а у ході віднімання це число не може збільшитись, очевидно, що необхідно від зменшуваного відняти різницю. Знайшовши таким чином відʼємник, дитина проходить далі, до наступного етапу вправи. Там також треба буде знайти саме цю частину математичного виразу, але числа будуть вже інші, тож кожний етап відрізняється від попереднього. Важливо, що коли дитина проходить далі у вправі, вона не просто бачить новий приклад, вона стикається ще й із персонажем, який представляється іншим учнем і потребує допомоги. Такий сюжетний елемент хоча і є зовсім простим, але додає вправі інтерактивності та звертає більшу вагу дитини на механіку виконання завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє значення знака рівності і визначає, чи є правильними або помилковими рівняння, що включають додавання і віднімання. Наприклад, які з наступних рівнянь є правильними, а які є помилковими? 6 = 6, 7 = 8 - 1, 5 + 2 = 2 + 5, 4 + 1 = 5 + 2.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.