Ця вправа є комплексним та багатоскладовим тренажером для розвитку математичних здібностей дитини. На екрані учень бачить перед собою малюнок, який представляє собою справжню картину: є тло, персонажі, перспектива, різні обʼєкти, що відрізняються між собою за розмірами, формою, кольором. Деякі обʼєкти пронумеровані – на їхніх зображеннях є цифри. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти всі ці обʼєкти та додати цифри, які на них зображені. Сума, яка вийде у результаті, має бути введена у спеціальне поле під малюнком. Після цього дитина переходить на наступний етап, де бачить вже інший малюнок з іншими цифрами, які знову треба відшукати та додати. Хоча механіка виконання вправи повторюється - малюнок завжди різний. Це додатково зацікавлює учня. І навіть у випадку помилки дитина все одно продовжує виконання завдання, але спершу правильна відповідь з’явиться на екрані. Ця вправа розвиває вміння додавати та є досить корисною для розвитку уваги.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.