Аналіз математичного виразу та спроба знайти у ньому помилку є одним із найцікавіших та найулюбленіших типів завдань для дитини. Справа у тому, що в ході виконання таких вправ учень приміряє на себе роль вчителя. Тому уроки, які засвоює учень виконуючи такі вправи, дійсно надовго запамʼятовуються ним. На екрані у цій вправі дитина бачить математичний приклад рівності. З одного боку від знаку більше (або менше – в залежності від етапу вправи) є математичний вираз, який виражає ту чи іншу дію – чи то додавання, чи віднімання. З іншого боку знаходиться аналогічний вираз, але його компоненти теж інші. Завдання учня полягає у тому, щоб вирахувати результати виразів в обох прикладах та проаналізувати справедливість виразу. Якщо все правильно, дитина підтверджує правильність зображення. Якщо ж ні – натискає на відповідну кнопку, після чого проходить на наступний етап вправи, де бачить аналогічний математичний вираз, але вже з іншими цифрами і новим знаком.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.