Лінійний графік – один із способів вираження інформації про кількість предметів у графічному форматі. Іноді саме лінійний графік є найбільш зручним, а відповідно – і найбільш підходящим для використання. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з ним. На екрані перед дитиною міститься новий для кожного наступного етапу лінійний графік. Вертикальна вісь означає кількість предметів, а горизонтальна – їх самих. Точка, яка знаходиться на висоті певного числа над зображенням предмета, означає, що обʼєктів цього виду в наявності саме вказана кількість. Ці точки обʼєднані лініями - це відбувається для того, щоб дитина могла відразу порівняти кількість предметів у різних групах і проаналізувати динаміку зміни кількості обʼєктів у них. Учень аналізує цей графік, який він бачить перед собою, після чого уважно читає завдання. Там вказано, кількість яких саме предметів треба відобразити окремо. Дитина спочатку знаходить відповідне зображення обʼєкта, після чого знаходить його точку і число, на висоті якого вона знаходиться. Це число і значить кількість даних обʼєктів. Коли дитина вводить у порожню клітинку під графіком дану цифру, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Цікавість до виконання вправи посилюється завдяки тому, що кожен новий графік відрізняється від попереднього не лише числами, а й тим, які саме предмети за кількістю він аналізує. Різноманіття цих обʼєктів і робить завдання більш цікавим. Крім того, поряд з графіком знаходиться зображення персонажа, якому дитина й допомагає розібратись з показниками кількості. Тож учень не просто виконує суху роботу з числами, а й взаємодіє з героєм завдання.