Існує безліч ситуацій, коли для того, щоб описувати кількість предметів або число об’єктів обговорення, використовується замість чисел певний умовний знак або система знаків. Це дещо нагадує гру з шифруванням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з піктограмами як з системою умовних позначень, що заміняють або доповнюють числа. На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення таблиці з даними. У цій таблиці йде мова про кількість певних об’єктів, або інша інформація, що вимірюється. Замість чисел використовуються зображення певних сторонніх об’єктів, наприклад, листиків або квіточок, м’ячиків чи зірок. Під таблицею знаходиться тлумачення значення піктограми. Наприклад, що один листик – це десять років, або що один м’яч – це п’ять кілометрів. Отже, учень має відповідно сприйняти інформацію, що у таблиці надається. Підсумувавши кількість предметів у одному рядку, дитина дізнається сумарну кількість років (або відстань, або число предметів – все залежить від того, про що йде мова на конкретному етапі) саме через піктограми. Далі залишається просто їх розшифрувати. У формулюванні завдання вказано, як треба опрацювати інформацію таблиці. Тобто порахувати кількість символів – це лише перший крок. Після цього учень має або додати, або відняти їхнє значення, знаходячи відповідь на подане питання. Варіанти відповіді знаходяться під таблицею і служать орієнтирами у пошуку. Важливо, щоб школяр пам’ятав: значення малюнків є умовним і пов’язаним з числами тільки у межах одного етапу завдання. Виконуючи цю вправу, дитина вчиться послідовно працювати з числами, а також тренує пам’ять.