Дитина за допомогою попередніх завдань вже навчилась основам роботи з лінійними графіками. Школяр вже вміє співзіставляти їх із таблицями, де подається та сама інформація в іншому вигляді; також дитина вже вміє аналізувати сам графік, порівнювати кількість предметів у групах, які у ньому зображено тощо. Цього разу дитина зробить наступний крок у вивченні цієї теми: самостійне будівництво лінійного графіка, якому й присвячене виконання даного завдання. На екрані перед школярем міститься зображення вже знайомої пари робочих областей: з одного боку екрана знаходиться каркас графіка, а з іншого – таблиця з уже готовими наявними числовими даними про кількість обʼєктів у кожній з груп. Графік є лише в незаповненому вигляді, адже його, власне, і треба буде побудувати. Дитина спершу аналізує таблицю. Знаходить предмети, про які там йде мова, а також про які йдеться у графіку. Знайшовши кількість цих предметів, учень послідовно переносить її на графік наступним чином: над назвою цих обʼєктів школяр вимірює висоту, яка дорівнює тому числу, яке співпадає з кількістю, яка вказана у таблиці. Там дитина ставить крапку, позначаючи цю кількість. Коли школяр ставить наступну крапку, попередні дві обʼєднуються прямою лінією, причому школяру не доведеться з лінійкою будувати пряму лінію – вона зʼявиться сама. Коли дитина позначить всі точки на графіку, той стане цілісним і завершеним. Після цього учень пройде на наступний етап, де у таблиці будуть нові обʼєкти, а також нові числа. Коли школяр переноситиме точки на графік, вони будуть будувати лінії, котрі мають зовсім інший загальний малюнок. Таке різноманіття привертає увагу дитини до завдання.