Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина за допомогою попередніх завдань вже навчилась основам роботи з лінійними графіками. Школяр вже вміє співзіставляти їх із таблицями, де подається та сама інформація в іншому вигляді; також дитина вже вміє аналізувати сам графік, порівнювати кількість предметів у групах, які у ньому зображено тощо. Цього разу дитина зробить наступний крок у вивченні цієї теми: самостійне будівництво лінійного графіка, якому й присвячене виконання даного завдання. На екрані перед школярем міститься зображення вже знайомої пари робочих областей: з одного боку екрана знаходиться каркас графіка, а з іншого – таблиця з уже готовими наявними числовими даними про кількість обʼєктів у кожній з груп. Графік є лише в незаповненому вигляді, адже його, власне, і треба буде побудувати. Дитина спершу аналізує таблицю. Знаходить предмети, про які там йде мова, а також про які йдеться у графіку. Знайшовши кількість цих предметів, учень послідовно переносить її на графік наступним чином: над назвою цих обʼєктів школяр вимірює висоту, яка дорівнює тому числу, яке співпадає з кількістю, яка вказана у таблиці. Там дитина ставить крапку, позначаючи цю кількість. Коли школяр ставить наступну крапку, попередні дві обʼєднуються прямою лінією, причому школяру не доведеться з лінійкою будувати пряму лінію – вона зʼявиться сама. Коли дитина позначить всі точки на графіку, той стане цілісним і завершеним. Після цього учень пройде на наступний етап, де у таблиці будуть нові обʼєкти, а також нові числа. Коли школяр переноситиме точки на графік, вони будуть будувати лінії, котрі мають зовсім інший загальний малюнок. Таке різноманіття привертає увагу дитини до завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.3
Будуємо лінійний графік
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися