У подвійному графіку є одна особливість: стовпчики у ньому групуються попарно. Тобто між кожною парою є певна відстань, а це дозволяє не використовувати надто багато кольорів для зображення стовпчиків (що зручно для зорового сприйняття), а також в одному і тому самому графіку описувати кількість одних і тих самих предметів, але за різний час. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такими випадками. На екрані перед школярем міститься каркас подвійного стовпчастого графіка з одного боку та таблиця з числовими даними – з іншого. У таблиці є лише дві назви предметів, проте їхня кількість коливалась протягом певного часу або інших обставин, тож кожен вид предметів має по кілька чисел, котрі означають число. На графіку є кілька пар стовпчиків, що поки мають напівпрозорий вигляд. Дитина по черзі заповнює графік, керуючись наступним алгоритмом дій: спочатку знаходить назву предмета, потім – колір стовпчика, який йому належить. Знайшовши число, яке означає кількість цих предметів у першій групі, дитина встановлює стовпчик на відповідній висоті (при цьому він наповнюється кольором до цього рівня, а все зверху зникає), а потім робить так з усіма іншими групами. Після цього школяр переходить до опису кількості іншого предмета у його групах. Коли дитина відтворить стовпчастий графік по парам згідно з таблицею, то пройде на новий етап, де буде подібне завдання, хоча числа, а відповідно і висота стовпчиків буде вже інша. Це завдання не є складним за механікою виконання, однак, вимагає уваги дитини до того, що саме конкретно в цю мить вона робить (з якою групою якого виду предметів працює) та послідовного підходу.