Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень, вивчаючи тему дробових чисел, звик сприймати їх як окремі та цілком самодостатні одиниці математичної науки, які опрацьовуються за своїми правилами. Наразі ж школяр вже розуміє, що дріб – це не щось окреме, що це явище поєднується з іншими темами, наприклад, у мішаних числах, де дробовий компонент представлений разом з цілим. У ході ж виконання цього завдання дитина дізнається про те, як дріб може допомогти знайти частину від числа. Тут дріб перетворюється на інструмент опрацювання цілого числа, знаходження певної кількості його умовних «частин». Дріб – це частина цілого, але цим цілим не обовʼязково виступає одиниця. Певне число саме по собі може бути цим цілим. Дитина вже знає, що «одна друга» це половина, тобто, якщо треба дізнатись «одну другу від 224», то це трицифрове число можна просто розділити навпіл. Однак, якщо частина від цілого числа представлена в іншому, більш складному дробі, то виконується ця операція в два кроки. Спочатку дитина має помножити ціле число на чисельник, а потім добуток, який вийшов в результаті цього, розділити на знаменник. Цим правилом і має користуватись дитина на кожному етапі завдання, де на екрані буде як дріб, та і ціле число, частину якого треба дізнатись. Всі операції учень має виконувати подумки, однак, для полегшення роботи дроби надані досить прості, з одно- та двоцифровими елементами. Тож таким чином, ця вправа не лише дозволяє по-новому подивитись на дріб (зрозумівши, як на практиці можна використати особливості його структури, де знаменник – це кількість рівних частин, на яке було розділено початкове число, а чисельник – те, скільки з них було задіяно), а й дозволяє покращити навички множення, ділення, памʼять та концентрацію.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.11
Частини від числа
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися