Учень, вивчаючи тему дробових чисел, звик сприймати їх як окремі та цілком самодостатні одиниці математичної науки, які опрацьовуються за своїми правилами. Наразі ж школяр вже розуміє, що дріб – це не щось окреме, що це явище поєднується з іншими темами, наприклад, у мішаних числах, де дробовий компонент представлений разом з цілим. У ході ж виконання цього завдання дитина дізнається про те, як дріб може допомогти знайти частину від числа. Тут дріб перетворюється на інструмент опрацювання цілого числа, знаходження певної кількості його умовних «частин». Дріб – це частина цілого, але цим цілим не обовʼязково виступає одиниця. Певне число саме по собі може бути цим цілим. Дитина вже знає, що «одна друга» це половина, тобто, якщо треба дізнатись «одну другу від 224», то це трицифрове число можна просто розділити навпіл. Однак, якщо частина від цілого числа представлена в іншому, більш складному дробі, то виконується ця операція в два кроки. Спочатку дитина має помножити ціле число на чисельник, а потім добуток, який вийшов в результаті цього, розділити на знаменник. Цим правилом і має користуватись дитина на кожному етапі завдання, де на екрані буде як дріб, та і ціле число, частину якого треба дізнатись. Всі операції учень має виконувати подумки, однак, для полегшення роботи дроби надані досить прості, з одно- та двоцифровими елементами. Тож таким чином, ця вправа не лише дозволяє по-новому подивитись на дріб (зрозумівши, як на практиці можна використати особливості його структури, де знаменник – це кількість рівних частин, на яке було розділено початкове число, а чисельник – те, скільки з них було задіяно), а й дозволяє покращити навички множення, ділення, памʼять та концентрацію.