Ця вправа є досить складною для виконання, однак в цьому й її родзинка, адже механіка її виконання перетворює завдання на цікаву гру. Перед учнем на екрані знаходиться геометрична фігура, яка розділена на безліч інших фігур, що істотно відрізняються між собою. прямокутник може містити в собі кілька квадратів, трикутників різного розміру та кольору, ромби тощо. Деякі фігури пронумеровані, деякі – ні. Така мішанина використовується навмисно для того, щоб заплутати школяра. У завданні, яке знаходиться зверху над фігурою, вказано номер однієї з тих, що знаходяться всередині великої. Дитина шукає її і, знайшовши, має визначити, якому дробу відповідає її місце у великій фігурі. Важливо, що ця вправа дозволяє твердо запамʼятати принцип створення дробів. Дріб – це частина цілого, де загальна кількість частин, на які було це ціле розділено, виражається у знаменнику, причому всі вони мають бути рівні між собою. А чисельник – це те, яку частину займає саме виділена частина. Отже, нумерація фігур та їхнє різноманіття – своєрідна пастка. Знайшовши вказану у завданні фігуру, учень має подумки розділити велику фігуру (яка вважається початковою) на таку кількість частин, щоб обʼєкт пошуків був серед них одним з рівних. Тобто, якщо вказана у завданні фігура є трикутником, дитина має уявити поряд з нею такі ж за розміром трикутники, які повністю займають обʼєм початкової фігури. Загальна їхня кількість – знаменник. Чисельник – це одиниця, адже він виражає одну цю фігуру, яка вказана у завданні, і яку треба шукати.