Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання даного завдання не обовʼязково дізнаватись остаточний результат прикладу, до останньої цифри обчислюючи суму чи різницю. Важливо оцінити цей результат за одним критерієм – критерієм парності. Школяр вже знає, що всі числа діляться на дві великі групи: парні та непарні. Перші можна без залишку розділити на двійку, а другі – не можна. Вони чергуються: спочатку непарна одиниця, потім – парна двійка, далі знову непарна трійка, після якої парна четвірка. Результат будь-якої дії теж є числом, а відтак воно може бути парним чи непарним. У випадку з додаванням та відніманням можна, не знаючи точний результат, ще до обчислень (порозрядного виконання відповідної дії) зрозуміти, яким буде число-сума або число-різниця. Правило дуже просте. Необхідно аналізувати найменший значущий розряд числа. Наприклад, якщо додаються числа «34» та «679», то звертати увагу треба на одиниці, а якщо «590» й «500», то на десятки. У випадку, якщо додаються два однакових за парністю числа, їхня сума завжди буде парним числом. Тобто й коли додаються два парних числа, й коли додаються два непарних числа – завжди сума буде парною. Якщо ж додаються різні за парністю числа, то сума буде непарною. Для віднімання аналогічно. Наприклад, якщо від «13» відняти будь-яке непарне число від одиниці і до «11», то різницю можна буде розділити на двійку без остачі. На екрані перед учнем міститься зображення кількох прикладів. У завданні вказано, який з них треба знайти: той, де результат є парним числом чи непарним. Дитина аналізує згідно з зазначеним вище правилом кожен приклад, знаходить потрібний і переміщує його у порожню область, яку тримає той чи інший персонаж. Після цього починається наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.11
Чи парний результат дії
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися