При роботі з десятковими дробами увага приділяється багатьом його особливостям, наприклад, тому, як він округлюється або як співвідносить із звичайним. Проте, вже пройшовши певну кількість вправ з цієї теми, необхідно повернутись до основ, тобто до розуміння того, яке число позначає десятковий дріб, котрий може мати, а може і не мати цілий компонент. Найефективніше займатись опрацюванням даного питання можна за допомогою числової прямої. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий її варіант, де нуль є початковою точкою, а між ним та цілими числами ще є додаткові щаблі. Під числовою прямою міститься зображення кількох дробів. Учень має перемістити їх на свої місця до прямої. Для цього школяр має провести грамотний та послідовний аналіз. Перш за все, дитина звертає увагу на те, чи є ціла частина. Якщо так, то учень має знайти і відповідне ціле число на прямій. Далі дитина звертає увагу на розряди дробу по черзі від більшого до меншого. Варто памʼятати, що попри динаміку назв розрядів дробу, дробове число є більшим, якщо розряд, ближчий до коми, має більше число. Наприклад, якщо працювати з дробами «0,37889» та «0,51121», то другий з них знаходиться ближче до одиниці. Проте у цій вправі таких великих розрядів не буде – все обмежиться десятими й сотими, щоб учню було простіше орієнтуватись між кількома дробами на прямій. Коли дитина всіх їх перенесе туди на їхні місця, то пройде на наступний етап завдання. Там пряма може зображуватися інакше, наприклад, матиме менше цілих частин, але більше щаблів між нулем та одиницею. Дроби, які треба буде перемістити, теж будуть новими.
Зробити числову пряму для відображення одиниць вимірювання у вигляді дробів (1/2, 1/4, 1/8). Використовувати дії з дробам, щоб вирішувати задачі, пов'язані з одиницями вимірювання, представленими на числових прямих.