Робота з грошима – один з найбільш актуальних способів на практиці використати отримані на уроках знання з математики. При цьому вміння грамотного розпоряджатись грішми, рахувати їх та вміти додавати й віднімати грошові суми є й досить важливим навіть для дитини. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати додавання та віднімання грошових сум. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, де замість пари доданків або зменшуваного та відʼємника у звичайному вигляді чисел вказані грошові суми – певна кількість гривень та копійок. Дитина має памʼятати, що в одній гривні сто копійок. В залежності від рівня, розмова може йтися або про віднімання, або про додавання грошей. Інформація подається у стовпчик. Здебільшого кількість гривень виражається у двоцифровому числі, а кількість копійок – теж, адже сотня копійок – то вже одна гривня. Відповідно на практиці це завдання перетворюється на додавання та рахування чисел в розряді тисяч або десятків тисяч, відтак саме подання інформації в стовпчик є найбільш зручним, бо дає можливість порозрядному опрацюванню. Важливо, що не на всіх етапах необхідно визначити суму або різницю частіше один з видів грошей вже є в якості результату дій, тож треба знайти, скажімо, копійки у другому доданку та гривні в першому, коли відома вся сума тощо. Коли учень виконує всі обчислення, то сам вводить потрібні числа у порожні клітинки у прикладі, після чого проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії.