Цього разу школяр працюватиме з масками супергероїв. Ці образи є дуже популярними серед дітей та молоді, адже розкривають ідею, що всередині кожної людини є герой. Тому, задля додаткового привернення уваги дитини кожен рівень завдання супроводжується зображенням супергероя – сильного месника у плащі, котрий літає у небі та допомагає скривдженим. Яскравий костюм доповнюється й своєрідною маскою, котра мусить мати певні особливі прикмети цього героя. І виконуючи це завдання, школяр допомагатиме йому, цьому герою, знайти свій набір масок. На екрані перед школярем міститься зображення послідовності предметів. Всі вони є масками, всі – одного кольору, проте кожна відрізняється від попередньої за формою, втім, іноді вони можуть і дублюватись. Всі разом вони утворюють предметну послідовність, і дитина має продовжити її, заповнивши зразками масок кожного виду (зображення зразків знаходяться під предметним рядом) порожні клітинки. Головне тут – вловити принцип побудування послідовності. Важливо, що дитина не просто копіює послідовність, а саме продовжує її. Наприклад, якщо вона бачить у чотирьох клітинках три види масок, де один вид представлений у двох клітинках, то наступні чотири клітинки мають не повторити цей ряд, а саме втілити його продовження – через правильну кількість масок знову дати пару однакових. На наступний етап до нового супергероя та нових масок школяр перейде після того, як правильно продовжить наявну послідовність. Ця вправа тренує спостережливість та аналітичне мислення, адже маски навмисно було зроблено схожими за кольором, але різними за формою, щоб дитині було складніше орієнтуватись між ними.