Графіки можуть приймати різний вигляд. Досі дитина працювала лише з лінійним. Окрім деяких переваг у зображенні інформації, цей вид графіка корисний тим, що він є найпростішим для сприйняття дитиною. Цього разу учень працюватиме зі стовпчастими графіками. На екрані перед школярем міститься зображення нового такого графіка для кожного етапу завдання. Загалом, він схожий на лінійний, але замість точок на висоті числа вертикальної вісі (яке означає кількість предметів у названій групі) знаходиться стовпчик, який зображено у той чи інший колір. Цей стовпчик символізує ніби заповнення обʼєктами названого виду (адже він починається буквально над словом, котре називає свої предмети) від нуля і до того числа, яке означає їхню кількість. Крім того, стовпчики теж зручно порівнювати за вистою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься доповнювати ці графіки. Той графік, що зображено на екрані, є спочатку неповним. Дитина аналізує інформацію, яка подається у таблиці, після чого шукає відповідну назву виду предметів. Від нього йде напівпрозорий стовпчик до самої вершини графіка. Школяр знаходить число, на висоті якого треба цей стовпчик встановити, і натискає на стовпчик на даному рівні. Після цього він заповнюється кольором рівно на цій висоті, а більш високий відрізок зникає. Таким чином, дитина доповнює графік, заповнюючи ті стовпчики, точної інформації по яким там бракувало. Коли дитина це зробить з усіма напівпрозорими стовпчиками, то пройде на новий рівень. Важливо, що графіки цього виду є більш багатоелементними, а тому і більш складними, тож дитині доведеться бути уважною, працюючи з ними.