Дріб – це частина цілого. Початкове число (або обʼєкт, якщо йде мова про втілення дробу) розділено на певну кількість рівних частин, які є знаменником. Кілька цих частин було «взято», тобто задіяно – це чисельник. Перший елемент знаходиться знизу класичного дробу, а другий – зверху. Проте є також дріб десятковий. Якщо початкове ціле розділили на кругле число частин, де єдиною значущою цифрою є одиниця (на 10, 100, 1000 або 10 000 частин), то показувати їх у знаменнику не обовʼязково. Ціла частина приймається за нуль (якщо її нема), а те, як далеко від коми після неї стоїть, чисельник означає знаменник. Тобто «0,3» означає, що ціле, умовну одиницю, розділили на десять рівних частин, з яких «взяли» три; а у дробу «0,0035» одиницю розділили на 10 000 частин, з яких задіяно 35. Відтак і називаються ці дроби, наприклад, «нуль цілих три десятих» або «нуль цілих тридцять пʼять десятитисячних». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься, перш за все, розуміти такі дроби, і у цьому школяру допоможе малюнок. На екрані перед дитиною міститься квадрат – та сама умовна одиниця. Вона розділена на певну кількість квадратиків. Рахувати їх по черзі не потрібно. Натомість дитина може дізнатись їхню кількість, помноживши число квадратиків по горизонталі на число квадратиків по вертикалі. Добуток і буде знаменником, який визначає, як далеко від коми знаходиться чисельник. А той у свою чергу визначається за кількістю зафарбованих іншим кольором частинок цілого. Коли учень серед варіантів десяткового дробу вибирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії з іншим числом частин цілого.