Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Відсотки означають частину цілого. Це загальне визначення, але в житті воно може втілюватись у багатьох прикладах, що робить це поняття вкрай корисним та практичним. Досі дитина працювала з відсотками у контексті роботи з числами. Загальна кількість предметів приймалась за «100%», половина від цього числа – це «50%», чверть – «25%» тощо. Однак також можна використовувати відсотки для позначення вмісту тощо. Важливо, щоб дитина пам’ятала: «100%» означає весь об’єм опрацьованої одиниці. Скажімо, молоко не може мати «100%» жирності, інакше це б вже не було молоко, а субстанція, що повністю складається із жиру. Всупереч рекламі солодкий газований напій не може містити в собі «120%» соку, адже не може бути більше, ніж «100%», які приймаються за весь об’єм цього напою. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме подібні твердження, які пов’язані з відсотками. На екрані на кожному етапі міститься зображення такого твердження. Дитина читає його і розуміє ту роль відсотків, яку вони грають цього разу та їхнє значення. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати, чи правильне (хоча б теоретично) це твердження, чи воно початково складене з помилкою стосовно використання відсотків. Дитина має уважно підійти до кожного завдання, адже вони відрізняються між собою. Десь, скажімо, може бути загальна сума відсотків більша, ніж «100%», наприклад, що доля фруктів у теплиці «56%», а доля овочів – «49%». Десь може йти мова про вміст якогось матеріалу, як з прикладом жирності молока. Різноманіття завдань є тим, що посилює цікавість учня до виконання вправи. А крім того саме це узагальнює знання про відсотки та покращує розуміння цієї теми.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.6
Гра "Вірю або не вірю"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися