Відсотки означають частину цілого. Це загальне визначення, але в житті воно може втілюватись у багатьох прикладах, що робить це поняття вкрай корисним та практичним. Досі дитина працювала з відсотками у контексті роботи з числами. Загальна кількість предметів приймалась за «100%», половина від цього числа – це «50%», чверть – «25%» тощо. Однак також можна використовувати відсотки для позначення вмісту тощо. Важливо, щоб дитина пам’ятала: «100%» означає весь об’єм опрацьованої одиниці. Скажімо, молоко не може мати «100%» жирності, інакше це б вже не було молоко, а субстанція, що повністю складається із жиру. Всупереч рекламі солодкий газований напій не може містити в собі «120%» соку, адже не може бути більше, ніж «100%», які приймаються за весь об’єм цього напою. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме подібні твердження, які пов’язані з відсотками. На екрані на кожному етапі міститься зображення такого твердження. Дитина читає його і розуміє ту роль відсотків, яку вони грають цього разу та їхнє значення. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати, чи правильне (хоча б теоретично) це твердження, чи воно початково складене з помилкою стосовно використання відсотків. Дитина має уважно підійти до кожного завдання, адже вони відрізняються між собою. Десь, скажімо, може бути загальна сума відсотків більша, ніж «100%», наприклад, що доля фруктів у теплиці «56%», а доля овочів – «49%». Десь може йти мова про вміст якогось матеріалу, як з прикладом жирності молока. Різноманіття завдань є тим, що посилює цікавість учня до виконання вправи. А крім того саме це узагальнює знання про відсотки та покращує розуміння цієї теми.