Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.