Після того, як дитина вивчила тему скорочень дробу, а також зрозуміла, як знаходити дроби-еквіваленти, ці теми залишається опрацювати на практиці. Найкраще та найпростіше це зробити через вправу, що має ігровий аспект. Саме таким є дане завдання. На екрані перед учнем міститься робоча зона з багатьма звичайними дробами. Всі вони відрізняються між собою, крім того, вони ще й виповнені у різному кольорі, а цифри мають різний розмір. Це додає різноманіття завданню та візуальному ряду вправи. Над робочою зоною сформульовано мету вправи. Школяр бачить там дріб, до якого треба підібрати або всі еквівалентні дроби з робочої зони, або всі не еквівалентні – в залежності від рівня вправи предмет пошуків може змінюватись. Тож школяр використовує дріб із завдання, як орієнтир. Якщо серед дробів під ним необхідно знайти ті, котрі є еквівалентом для дробу-орієнтиру, то пошук відбувається за наступним алгоритмом: знайти треба дроби, які не можна скоротити або збільшити до того, що є вказаним у завданні, шляхом множення або ділення чисельника та знаменника на одне й те саме число. У випадку, коли треба знайти дроби, які не є еквівалентами, алгоритм дій протилежний. Учень аналізує всі дроби на екрані по черзі, порівнюючи їх з дробом орієнтиром. Виділяючи ті, які треба учень проходить на наступний етап вправи, де зміниться і завдання, а набір дробів для роботи, і візуальне оформлення. Щоб додати вправі більшого ігрового аспекту, кожен рівень також супроводжується малюнками, на яких зображуються різні чарівні істоти, казкові розумні звірі, дружелюбні прибульці або монстрики.