Ця вправа схожа на попередню, адже опрацьовує тему комбінацій предметів, однак, вона вимагає вже більшої уважності від учня, а також – більш творчого підходу. На екрані перед дитиною міститься кілька груп предметів, які розташовані в ряд. Кожна група міститься комбінацію об’єктів, які розташовані у певному порядку. Хоча набір об’єктів однаковий, кожний варіант комбінацій різний. Скажімо, у групах предметів – пончики різного кольору. У кожній групі їх по три штуки, у кожній є один з чорною глазур’ю, один з білою і один з жовтою. Однак порядок розміщення солодощів різний, відповідно різна комбінація утворюється для всіх груп. З завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб останнє поле, відведене для групи предметів, заповнити такою комбінацією цих самих пончиків, якої досі не було. Тобто учень має доповнити ряд комбінацій без повторів. Для цього дитина має досить уважно вивчити кожну з комбінацій, які вже є на екрані. Найефективніше буде, якщо дитина зможе уловити зв’язок між ними. Скажімо, дві групи пончиків починались з тих, які мають чорну глазур, дві групи – які мають білу, і тільки один – який починається з жовтої. Відповідно, можна почати нову комбінацію з жовтої, адже це відразу робить її потенційно схожою лише на одну з існуючих груп. Залишається тільки останню пару пончиків розмістити в іншому порядку, ніж в існуючій групі з жовтим пончиком на початку. Коли дитина доповнює послідовність, утворивши унікальну для цього ряду комбінацію предметів, то пройде на новий етап, де у групах будуть інші об’єкти в іншій кількості. Але принцип створення неповторної комбінації такий самий: знайти найменш подібну до інших групу предметів, яка не має пари, і змінити її.