Досі дитина працювала лише з предметними комбінаціями, наприклад, з наборами предметів, елементи яких відрізняються за кольором або формою. Однак, значно більше різноманіття комбінацій утворюється при роботі з числами. Це в той же час і складніше. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з комбінаціями чисел. Сюжетне оформлення вправи – робота з кодом. Різноманіття можливих наборів чисел є причиною їхньої популярності при створенні шифрів та кодів різної складності. Виконуючи це завдання, дитина може відчути себе вченим або навіть шпигуном, який розгадує таємничий шифр або підбирає код для відкриття нового секрету. На екрані перед учнем міститься кілька груп чисел. Кожна з них – це окремий варіант умовного коду. Те, який з них є правильним, не важливо. Важливо знайти всі можливі комбінації. Наприклад. Код утворюється виключно з сімок та п’ятірок, тобто з двох різних чисел. Сам код містить три числа. Остання група чисел, останній код, є порожнім. Дитина має ретельно вивчити ті комбінації, які вже є на екрані, щоб зрозуміти, якої останньої комбінації з можливих бракує. Звісно, вона має відрізнятись від інших. Підбирати треба поступово. Спершу учень аналізує, скільки комбінацій мають цифру п’ять на початку, а скільки – мають на початку сімку. Якщо менше тих груп чисел, де першою цифрою є сімка, то саме вона має почати останній код. Друге число треба підбирати так само – за аналогією з іншими. Коли дитина підбере код, то пройде на новий етап, де комбінації чисел будуть містити інші цифри в іншій послідовності.