Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема комбінаторності є досить близько пов’язаною з ймовірностями, адже різні об’єкти можуть складати різні комбінації, вірогідність утворення яких різна. Найбільш життєвий приклад – гральні кості. Кожен кубик має шість граней з відповідною кількістю крапок. Кубиків два. Відтак під час довільного кидка може випасти безліч варіантів комбінацій чисел: на одному кубику одиниця, на другому – двійка, на одному шістка, на другому – трійка – і так кілька десятків комбінацій. Однак, починати знайомство з комбінаціями варто з більш простих випадків. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з комбінаціями з двох предметів. На екрані перед школярем міститься зображення кількох окремих наборів предметів. Вони однакові за всіма ознаками, окрім однієї. Наприклад, є п’ять груп м’ячиків одного розміру. Але в кожній групі міститься певна кількість м’ячиків одного кольору, і певна кількість м’ячиків іншого. При цьому загальне число предметів у групах залишається не змінним. Іншою стає лише комбінація кольорів або пропорція м’ячиків. Якщо у першій групі всі вони жовті, то у другій з’являється один червоний. На екрані бракує однієї з груп предметів. Маючи у своєму розпорядження м’ячики (або інші предмети для заповнення робочого поля останньої групи об’єктів) обох кольорів, учень має зрозуміти, якої можливої комбінації бракує. Вставивши у порожню ділянку ту ж кількість предметів у правильній комбінації, дитина проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії з новими наборами предметів. Виконання завдання є досить простим, адже на кожному рівні у групах небагато предметів, а комбінації містять всього лише кілька варіантів. Головне – зрозуміти закономірність цих комбінацій.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.4
Комбінації з двох предметів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися