Існує кілька специфічних термінів, які стосуються саме окремих математичних дій. Наприклад, кратність, якій присвячено дане завдання. Якщо говориться, що певне число кратне до іншого, то це означає, що воно може бути використане в якості дільника. Наприклад, числа «15», «25», «24 500» кратні пʼятірці, адже всі вони без залишку, тобто без остачі, можуть бути розділені на пʼятірку. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такими звʼязками між числами. На екрані перед учнем міститься робоче поле з багатьма не повʼязаними між собою (як мінімум, на перший погляд) числами. Над ним сформульовано завдання, де зазначено, до якого саме числа треба знайти кратні серед чисел у робочій зоні. Учень аналізує їх всі по черзі, подумки підставляючи їх на роль ділених, а число із завдання – на роль дільника. Коли учень знаходить підходяще число, то натискає на нього, виділяючи. Завдання – виділити всі підходящі числа. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де числа (як у завданні, так і у полі знизу) будуть вже іншими. Для успішного виконання цієї вправи особливу роль грає уважність. Учень має ретельно прослідкувати за тим, як взаємодіють числа, аби не пропустити жодне підходяще. Школяру при цьому не обовʼязково знаходити частку для кожного прикладу. Достатньо буде й просто визначити, чи можливо число з робочої області розділити на число із завдання без залишку. Важливо памʼятати, що число можна розділити на нього самого, але якщо цифра цього числа є у більшому числі навіть у найменшому розряді одиниць, це ще не означає кратність. Наприклад, «3» можна розділити на трійку, але «173» на трійку вже не ділиться.