Послідовність може будуватись за різними правилами та принципами – дитина вже переконалась у цьому, виконуючи попередні завдання. Проте також послідовність будується і за логікою тих обʼєктів та понять, які оточують людське життя. Порядок днів тижня – теж свого роду послідовність, як і порядок місяців у році. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься утворювати логічну послідовність. На екрані перед школярем міститься книга. Цей образ є досить символічним і разом з тим зручним для того, щоб зображувати ті чи інші умовні, загальні або абстрактні поняття на її сторінках. Отже, на сторінках книги міститься кілька елементів послідовності у хаотичному порядку. Вона, ця послідовність, має природний характер, тож дитина вже знає про те, як вона будується. Знає, скажімо, що вівторок йде після понеділка, але до середи, а березень є наступним місяцем після лютого, а вже після березня настає квітень. Проте елементи послідовності знаходяться у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб, користуючись своїми знаннями про навколишній світ, утворити природній порядок елементів послідовності. Для цього дитина має знайти перший її елемент, а вже до нього знайти наступний – і так послідовно рухатись до кінця послідовності. Коли дитина це зробить, то відновить природний порядок елементів, після чого перейде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новою послідовністю. Цікаво у цій вправі те, що на кожному етапі буде підійматись нова тема, тож самі обʼєкти опрацювання для дитини є цікавими у своєму різноманітті. Крім того, поряд з книгою на кожному етапі є гарно зображений персонаж, присутність якого робить вправу більш інтерактивною.