Чисел є безкінечна кількість. Згідно з математичною доктриною, кількість чисел безмежна, адже навіть до найбільшого відомого людині можна додати одиницю, що покладе початок появі нового числа. Відтак кількість розрядів теж обмежена лише фантазією людини та необхідністю при обчисленнях, адже вкрай рідко навіть вченим доводиться рахувати числа більші, ніж мільярди. Через таку велику кількість чисел, а також структур, що з ними повʼязані, виникло кілька систем диференціації чисел. Наприклад, виділяють натуральні числа – тобто всі ті, що було утворено шляхом виконання природних операцій і за допомогою лічби. Коли дитина лише починає працювати з математичними величинами, всі числа, з якими вона працює, є натуральними, однак з часом з’являються й інші, тож варто віднині цим терміном користуватись. Натуральні числа – це всі числа, окрім дробових, відʼємних і нуля. Жоден дріб або мішане число не є натуральним, жодне відʼємне число також. Цікаво, що нуль, хоча він і є умовною «точкою відліку» числової прямої, теж не є натуральним числом. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме саме їх. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони з кількома різними числами. У завданні, формулювання якого знаходиться над цією робочою зоною, вказано, що саме треба знайти – натуральні або ненатуральні числа. Користуючись наведеним вище визначенням, дитина шукає та виділяє всі потрібні числа, після чого проходить на наступний етап, де у робочій зоні будуть вже нові числа для опрацювання. Ця вправа є надзвичайно легкою, але й водночас важливою, адже сам термін «натуральні числа» є одним із базових при подальшому вивченні математики.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;