До цього моменту дитина тренувалась продовжувати або відновлювати послідовність. Для цього треба було просто уловити закономірності її побудування. Цього ж разу школяр працюватиме з послідовністю оберненого типу. На екрані перед дитиною міститься звичайна послідовність, яка може містити різні елементи. Під нею є каркас нової послідовності: під кожним елементом є порожня клітинка. Школяр має зрозуміти правила побудування послідовності, яка вже міститься на екрані, після чого, користуючись набором таких самих елементів, утворити послідовність оберненого типу. Це означає, що сам принцип побудування має бути таким самим, а он елементи – навпаки, зворотними. Скажімо, якщо у послідовності чотири мʼячі, з яких два червоних по бокам, а два жовтих в середині, то й у оберненій послідовності по бокам мають бути мʼяі одного й того самого кольору, а пара мʼячів в центрі теж за кольором має співпадати. Однак самі кольори мають бути зворотними для оберненої послідовності: два червоних в центрі та два жовтих з боків. Звісно, виконуючи це завдання, дитина стикатиметься із значно більшими послідовностями як за кількістю елементів, так і за розмірами. Однак, це робить виконання завдання і більш цікавим для учня. Після того, як дитина утворить обернену послідовність, почнеться наступний етап, де треба буде виконати аналогічну дію з іншими елементами предметного ряду та новим принципом їх розташування. Тож кожного разу дитині доведеться розгадувати новий принцип утворення послідовності, що корисно для розвитку аналітичних здібностей дитини. Також учню доведеться бути уважним – іноді у послідовності використовується один і той самий предмет, але по-іншому, наприклад, ножиці гострими кінцями у різні сторони.