Дитина вже має певний досвід округлення чисел, тож у ході виконання цього завдання буде виконувати дану дію, користуючись усім цим досвідом. Школяр знає головне правило: при округленні до певного розряду треба звертати увагу на цифру попереднього. Якщо вона досягла пʼятірки або ж є більшою, то до наступного розряду треба додати одиницю. Якщо ж ця цифра – четвірка або менша, то наступний розряд чіпати не слід. На екрані перед дитиною міститься робоча зона, де вказано кілька чисел напроти назв розрядів. Над робочим полем знаходиться початкове число, яке треба було округлити. Воно може бути різним: і цілим, і дробовим, і багатоцифровим. Числа, які є в робочій зоні, представляють з себе результат округлення до певного розряду. Наприклад, якщо треба було округлити до сотень, значить, всі цифри до цього розряду мають бути нулями. Результати округлення вже є, проте вони розміщені в хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб розташувати результати округлення відповідно до розрядів, до яких цю дію виконували. Зробити це дуже просто. Дитина має просто знайти у числі вказаний розряд і, за умови, що всі попередні до нього є нулями, перенести у відповідне місце. Коли дитина зробить так з усіма числами, то пройде на наступний етап до нового подібного завдання. Паралельно дитина проаналізує результати округлення, зрозуміє, як воно виконувалось, та чому результати саме такі, а не інші. Таким чином, попри легкість виконання, ця вправа є досить корисною, адже демонструє порозрядне округлення будь-яких чисел.