Учень давно вивчив, що таке дріб – частина цілого, яка менша, ніж одиниця, але більша, ніж нуль. Кількість рівних частин, на які було розділено цю одиницю, відображає знаменник, а те, яка кількість цих частин була виділена, відображається у чисельнику. Таким чином, чисельник має завжди бути меншим, ніж знаменник. Дріб, який порушує це правило, називається неправильним. Це означає, що число, яким він є, більше, ніж одиниця, інколи значно. У ході виконання цього завдання дитина навчиться перетворювати неправильний дріб на мішане число, котре поєднує у своїй структурі і цілий компонент, і дробовий. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься зображення одного такого дробу. По іншу сторону знака рівності міститься каркас мішаного числа, сама наявність якого є, певною мірою, підказкою для дитини, адже завдяки ній учень розуміє, що це число має містити і цілу, і дробову частини. Для того, щоб визначити, які там мають бути числа, школяр має розділити чисельник на знаменник. Частка, яка залишається в результаті такої операції, стає цілим числом, остача (яка є обовʼязково, інакше б не було сенсу в існуванні дробу) перетворюється на чисельник, тоді як знаменник завжди залишається таким самим, як і був. Коли дитина вводить всі числа у свої порожні клітинки, то проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Метод перетворення неправильного дробу на мішане число завжди один і той самий, хоча, звісно, числа будуть новими для кожного наступного рівня.