Числовий промінь з самого початку вивчення дитиною математики був і залишається досі одним з найбільш зручних інструментів демонстрації взаємодії чисел, їхнього розташування у загальній системі та того, як їх можна порівнювати між собою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати вже не цілі ,а дробові числа за числовим променем. Ця вправа досить легка, адже працювати школяру доведеться з десятковими дробами, а порівняння їх – задача не з важких. Якщо, скажімо, йдеться про дроби звичайні, то доводиться опрацьовувати й знаменник, і чисельник, які здебільшого є різними числами. А от з десятковими дробами все простіше: чим більшою є цифра, що знаходиться біля коми (яка в свою чергу розділяє дробовий компонент від цілого), тим більшим є дріб. Наприклад, дріб «0,7» є більшим, ніж «0,698», адже, хоча цифр у другому дробу більше, а більшість з них більші, ніж сімка, перший дріб можна представити також як «0,700», однак головний аргумент у тому, що «0,7» ближчий до цілого числа, тобто до одиниці. «Ближчий» саме за розташування чисел на промені. На екрані перед учнем на кожному етапі буде знаходитись зображення такого променя, де розміщено кілька дробів. Над цим малюнком – завдання, де сформульовані критерії пошуку потрібних дробів. Наприклад, необхідно виділити ті, які найближчі до одиниці, або ті, які є меншими, ніж «0,1» тощо. Коли дитина вивчає всі дроби на малюнку, то орієнтується за вказаним критерієм і виділяє потрібний дріб або кілька. Після цього починається наступний етап, де буде не лише нове зображення, а й інше завдання.
Зробити числову пряму для відображення одиниць вимірювання у вигляді дробів (1/2, 1/4, 1/8). Використовувати дії з дробам, щоб вирішувати задачі, пов'язані з одиницями вимірювання, представленими на числових прямих.