Оскільки дитина тільки починає вивчати тему мішаних чисел, де цілий компонент поєднується зі звичайним дробом, важливо, щоб учень зрозумів, як такі числа порівнюються між собою, яке є більшим, яке – меншим. У цьому дитині допоможе числова пряма, котра є досить старим засобом демонстрації місця числа серед інших. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення такої прямої, однак мішані числа, що знаходять там своє місце, є новими. Над прямою знаходиться формулювання завдання, де вказано, що саме треба знайти. В якості орієнтира для пошуків вказується те чи інше мішане число. Необхідно виділити всі, які є більшими, або меншими від нього. Разом з набором мішаних чисел на кожному наступному рівні зміниться і завдання. Виконання вправи є дуже простим завдяки самій структурі прямої, на якій дуже легко орієнтуватися. Дитині варто лише знайти число-орієнтир із завдання, і виділити всі з одного, або іншого боку від нього. Однак, тут важливим є те, щоб дитина розуміла, чому саме ті мішані числа, які вона виділяє, є більшими або меншими, ніж вказане у завданні. Учень має розуміти: перше, на що слід орієнтуватись, це цілий компонент. Якщо ж ціла частина у мішаних чисел є однакова, лише тоді треба порівнювати дробову, використовуючи правила порівняння звичайного дробу: оцінити знаменники, і якщо вони однакові, то порівняти чисельники, а якщо різні, то спершу привести дроби до спільного знаменника подумки. Бажано, щоб дитина пояснювала хід думок при виборі менших або більших мішаних чисел на прямій під час виконання завдання. Завдяки цьому вона краще запамʼятає цей урок.