Відсотки – це частини цілого. Цілим умовно сприймається «100%», про що б не йшла мова, чи то про літак, чи то про число «345». Відсотки схожі на десяткові дроби, адже ті (до розряду сотих) теж означають частину від ста. Але якби вся відмінність між ними будувалась на способах оформлення (умовна позначка «%» замість коми після розряду цілих), сенсу існування відсотків як звичайної порожньої альтернативи дробам не було б. Між тим, відсотки від дробів вельми відрізняються. У ході виконання цього завдання дитина за допомогою порівняння відсотків зрозуміє ці відмінності. Відсотки – це не значущі числа, які мають власне значення. Це лише вказівка на те, яку роль грає те чи інше число відносно первинній кількості. Наприклад, якщо порівняти «45» та «30», то очевидно, що перше число більше, ніж друге. У випадку роботи з відсотками треба звертати увагу не лише на них, а й на числа, з якими вони працюють, бо вони можуть бути не однаковими. Наприклад, треба порівняти «45%» від «20» та «30%» від «40 000». Очевидно, що другий відсоток буде більшим, при чому на кілька порядків. Тож важливим є не лише сам відсоток, а й його пропорційний зв’язок з числом. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься пара таких виразів. Їх треба порівняти. Між ними знаходиться порожня клітинка, куди треба перенести один з трьох символів: «більше», «менше» або «дорівнює». Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап. Виконувати конкретні обчислення не треба – достатньо і просто зрозуміти, яку частину від цілого приблизно представляє з себе наданий відсоток. Скажімо, «50%» це половина від початкового числа, відповідно «45%» – це трохи менше половини, а «55%» – трохи більше.