Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Відсотки – це частини цілого. Цілим умовно сприймається «100%», про що б не йшла мова, чи то про літак, чи то про число «345». Відсотки схожі на десяткові дроби, адже ті (до розряду сотих) теж означають частину від ста. Але якби вся відмінність між ними будувалась на способах оформлення (умовна позначка «%» замість коми після розряду цілих), сенсу існування відсотків як звичайної порожньої альтернативи дробам не було б. Між тим, відсотки від дробів вельми відрізняються. У ході виконання цього завдання дитина за допомогою порівняння відсотків зрозуміє ці відмінності. Відсотки – це не значущі числа, які мають власне значення. Це лише вказівка на те, яку роль грає те чи інше число відносно первинній кількості. Наприклад, якщо порівняти «45» та «30», то очевидно, що перше число більше, ніж друге. У випадку роботи з відсотками треба звертати увагу не лише на них, а й на числа, з якими вони працюють, бо вони можуть бути не однаковими. Наприклад, треба порівняти «45%» від «20» та «30%» від «40 000». Очевидно, що другий відсоток буде більшим, при чому на кілька порядків. Тож важливим є не лише сам відсоток, а й його пропорційний зв’язок з числом. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься пара таких виразів. Їх треба порівняти. Між ними знаходиться порожня клітинка, куди треба перенести один з трьох символів: «більше», «менше» або «дорівнює». Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап. Виконувати конкретні обчислення не треба – достатньо і просто зрозуміти, яку частину від цілого приблизно представляє з себе наданий відсоток. Скажімо, «50%» це половина від початкового числа, відповідно «45%» – це трохи менше половини, а «55%» – трохи більше.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.5
Порівняння відсотків
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися