Мішані числа можуть утворювати послідовності – самі по собі, або поєднуючись зі звичайними цілими числами чи навіть дробами. Чим більше елементів різного виду містить така послідовності, тим краще, адже це означає, що дитина має вміти порівнювати між собою елементи абсолютно різного ґатунку. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення нової такої послідовності для кожного рівня завдання. Перш за все, дитина має зрозуміти, які саме числа входять до послідовності і в чому сам принцип її побудови. Наприклад, в одній послідовності цілі числа чергуються з мішаними, в іншій – є лише мішані з однаковим знаменником у дробовому компонентів. Послідовність завжди має певний «крок». Наприклад, ним може бути половина цілого числа, і тоді у послідовності буде «два», потім «дві цілих і одна друга», потім «три», далі «три» цілих і одна друга» і так до кінця ряду. У послідовності є кілька пропущених ділянок, на місці яких – звичайні порожні клітинки. Під зображенням каркасу напівзаповненої послідовності дитина бачить варіанти чисел, як мішаних, так й, принаймні інколи, простих цілих. Дитина має заповнити порожні клітинки, перемістивши туди мішані числа, що складають базу варіантів під послідовністю. Коли учень заповнить всі порожні клітинки і, таким чином, цю послідовність повністю завершить, то пройде на наступний етап завдання. Цікавість цієї вправи полягає саме у тому, що дитина кожного разу має розгадати принцип побудови послідовності, знайшовши закономірності у розміщені вже наявних її елементів.