Послідовність може формуватись не лише за допомогою цифр, а також через геометричні фігури. Послідовність – це ряд елементів, який утворюється за певними принципами. Для того, щоб працювати з послідовністю, необхідно ці принципи уловити. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у цьому. На екрані перед школярем міститься зображення двох послідовностей, де більша знаходиться під меншою. Складовими елементами у них обох є геометричні фігури. Те, як вони розташовані, є не випадковим: у кожній з послідовностей міститься по кілька представників певних видів геометричних фігур, які чергуються між собою за принципами, властивими саме для цієї конкретної послідовності. Одна з них більша, тому що у ній певного виду елементів більше. Важливо, що цей вид елементів знаходиться у своєму положенні, між іншими фігурами. Дитина звертає увагу на нього, після чого, маючи у своєму розпорядженні всі потрібні елементи, будує послідовність фігур ще нижче. Вона має бути ще більшою, а додаткові фігури треба брати саме там, де й були додаткові фігури у попередній послідовності. Тобто завдання, яке ставиться перед школярем, полягає не лише у тому, щоб зрозуміти принцип утворення послідовності, а й у тому, щоб зрозуміти, як вона збільшується. Коли дитина утворить послідовність фігур, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Важливо, що кожного разу послідовність формуватиметься з різних, новий фігур, які матимуть іншу форму та колір відносно попереднього рівня. Зміниться не лише їхнній набір, а принципи побудови послідовностей, що важливо для розвитку аналітичного мислення дитини.