Взагалі-то прайс-лист – це те, що є важливими саме у підприємстві, організації праці та функціональності в роботі тої чи іншої компанії, яка надає певний список послуг та може продавати ті чи інші товари. В рамках вивчення математики прайс-лист як інструмент не використовується – і цілком дарма, адже формат подачі інформації у ньому є ідеальним для опрацювання деяких тем, повʼязаних з лічбою грошей. Тож ця вправа використовує саме такий формат. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься таблиця, яка представляє з себе традиційно зроблений прайс-фист – тобто таблицю, в якій йде мова про ціну та ні чи інші товари та послуги. Біля кожної назви товару чи послуги – певна кількість гривень або гривень з копійками, яка і є вартістю. Отже, дитина, перше за все, має ознайомитись з тим, що пропонує цей список. Над ним міститься формулювання завдання, де вказано, які саме послуги або товари слід порівняти та яким чином. Наприклад, треба дізнатись, наскільки похід в дельфінарій дорожчий, від походу в зоопарк тощо. Дитина бере більшу ціну, яка визнана дорожчою, та віднімає від неї меншу, а відповідь записує у порожню клітинку під прайс-листом. Коли школяр таким чином відповідає на поставлене питання, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічний набір дій. Завдяки цій вправі дитина тренується додавати та віднімати та виконувати інші операції з грошима, опрацьовуючи тему роботи з ними у досить цікавий спосіб.