Чим більше обʼєктів знаходиться у системі координат, тим складніше розібратись з нею та її структурою. Якщо відразу надати дитині зображення системи координат з великою кількістю однакових зовнішньо точок, то він може заплутатись. Тому тут, у першому завданні, де на системі координат відразу кілька обʼєктів, замість точок використовуються зображення різних предметів, наприклад, фруктів. Малюнки досить маленькі, щоб розміщуватись буквально на одній точці в системі, і відповідно їхні координати вгадати досить просто. На екрані перед школярем на кожному етапі знаходиться зображення нового набору таких предметів, які розкидані по полю координат довільно. Над системою координат вказано, де саме знаходиться той предмет, який треба знайти. Дитина шукає його за координатами, які позначаються традиційно – двома цифрами у круглих дужках, де перша – це координата по осі «ікс», а друга – по осі «ігрек». Коли школяр знаходиться цей предмет, то вибирає назву його виду з-поміж варіантів під системою координат. Після того, як школяр визначить, який саме обʼєкт знаходився на тій чи іншій точці, починається наступний етап з аналогічною механікою виконання. Різноманіття предметів, що знаходяться на системі координат додає вправі не лише більшої естетичної привабливості, а й робить її цікавою з точки зору виконання, адже дитині цікаво, з чим вона стикнеться наступного разу. За допомогою виконання цього завдання школяр водночас і тренує вміння знаходити точку на системі координат, і звикає до наявності в ній багатьох обʼєктів для опрацювання.
Використовувати пару перпендикулярних числових прямих, які називаються осями, для визначення системи координат, з перетином прямих (початок координат), розташованих так, щоб вони співпали з 0 на кожній прямій і заданою точкою площини, розташованої за допомогою упорядкованої пари чисел, що називається її координатами. Усвідомити, що перше число вказує, наскільки далеко потрібно рухатися від початку в напрямку однієї осі, а друга цифра показує, наскільки далеко потрібно рухатися у напрямку другої осі, за умови, що назви двох осей та координат відповідні. (наприклад, x-осі та x-координаті, осі-y та координаті-y).