Виконуючи шкільні завдання та вправи, дитина має знайти точний результат. Проте іноді більш корисно знайти приблизну, а не точну відповідь. Цим і займатиметься дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься приклад – новий для кожного наступного етапу – з дією множення. Після двох множників, кожен з яких є багатоцифровим числом (як мінімум, у розряді десятків), міститься не знак рівності, а знак «більше» або «менше», після якого є те чи інше число. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, чи правильним є цей вираз, тобто, чи дійсно результат цього прикладу відповідає вказаному знаку і числу, що розташоване після нього. Тобто знаходити конкретну відповідь начебто й не доведеться, проте без хоча б певних обчислень знайти точну відповідь на це питання не вдасться. Як зорієнтуватись дитині? Перш за все, треба помножити між собою цифри, які знаходяться у найбільших розрядах. Результат ще не обовʼязково увійде у кінцевий добуток, адже на більший розряд впливають числа з менших, проте це допоможе дитині зорієнтуватись у числах прикладу. Зрозумівши, чи більша, чи менша відповідь на приклад від вказаного числа, дитина вибирає один з двох варіантів, які знаходяться під виразом, після чого проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, при чому там будуть не лише інші числа, а й інший знак: якщо минулого разу добуток мав бути більшим, ніж певне число, то цього разу він має бути меншим. Варіанти відповіді мають цікаве ілюстративне оформлення: на екрані зображено двох персонажів з відповідною мімікою та знаками до свого варіанту відповіді.