Цього разу, коли школяр вже нагадав собі всі правила знаходження невідомих елементів різних виразів та навчився розвʼязувати досить складні багатокомпонентні рівняння, настає час рухатись далі. Кожна тема з математики після першого знайомства опрацьовувалась за допомогою текстових задачок. У цій формі можна викласти майже будь-яку тему, адже кожна задачка – це цілком життєва ситуація. Тож за допомогою них дитина водночас і знаходить способи використання власним знанням та вмінням по роботі з числами, і разом з цим бачить, наскільки корисними можуть бути ці знання та навички. На екрані перед школярем міститься текст задачки – нової для кожного наступного етапу завдання. Дитина читає умови та бачить: у сюжеті йде мова про ситуацію, вирішення якої можливо лише шляхом обчислень, проте результат цих обчислень вже є відомим, як і кількість предметів в одній групі, тоді як кількість обʼєктів в іншій залишається невідомою. Знаючи, який процес відбувався між ними (додавання ,віднімання, множення або ділення), дитина може зрозуміти, яке саме рівняння має текстовий формат. Один з членів прикладу заміняється літерою, як і у будь-якому рівнянні. Число-результат залишається по одну сторону від знака рівності, а відомий компонент – разом з «іксом» чи «ігриком» – по іншу. Залишається зрозуміти, як вони повʼязані, тобто яку дію слід вибрати для опису відносин між цими числами при досягненні вказаного результату. Зробивши це, дитина зможе вибрати варіант рівняння, який підходить для цієї задачки. Вирішувати саме рівняння не доведеться – достатньо буде просто скласти рівняння на основі тексту. Після цього школяр проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, хоча сюжет і числа там будуть іншими.