Коли дитина тільки-но навчилась рахувати і перейшла за межі першої десятки, було дуже важливо, аби вона навчилась правильно читати число, розбираючись, як називається розряд, на якому знаходиться та чи інша цифра. З дробами школяр має пройти приблизно такий самий етап, і ця вправа допоможе йому в цьому. На кожному етапі завдання на екрані дитина бачить перед собою новий десятковий дріб, котрий може мати, а може й не мати цілої частини – все залежить від конкретних умов. Над зображенням дробу міститься формулювання завдання, де вказано окрему цифру. Дитина має знайти її у дробі та визначити, якому розряду вона належить. Треба памʼятати, що розряди після коми мають такий самий порядок, як і до – просто йдуть у зворотному напрямку. Тобто перш цифра після коми називається десятими, друга цифра після коми – це соті, а далі йдуть тисячні та десятитисячні. Єдина складність тут полягає у тому, що звертати увагу слід на найменшу частину дробу, тобто на ту, яка знаходиться далі від всіх інших, хоча вона називається найбільшим терміном. Тобто, якщо дріб виглядає як «0,00572», то учень не може читати дріб послідовно по одній цифрі після коми. Натомість він має сприймати число цілісно, як чисельник, а розряд називати за останньою цифрою: «нуль цілих пʼятсот сімдесят дві сто тисячних». Ця вправа дає можливість запамʼятати саме послідовність розрядів. Коли дитина вибирає назву розряду, на якому знаходиться вказана у завданні цифра, то проходить на наступний етап, де буде теж десятковий дріб, але абсолютно новий, з іншим знаменником та кількістю знаків після коми.