Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо попередня вправа мала на меті лише поверхневе ознайомлення з темою ймовірностей, то цього разу учень практично доторкнеться до неї. Особливість даної теми у її абстрактності. Учню для успішного оволодіння більш складними алгоритмами вирахування вірогідності, необхідно, перш за все, добре розуміти саму суть цього поняття. А розуміння посилюється за допомогою практичних вправ. На екрані перед школярем міститься набір однотипних предметів, що відрізняються між собою, причому досить суттєво, скажімо, за кольором або розміром, тож вгадувати ці розбіжності не доведеться, вони очевидні. У наборі предметів тих з них, що об’єднуюбться за спільною ознакою, більше, ніж інших. Відтак, якщо навмання витягнути один з цих предметів, то більша ймовірність саме на те, що ним стане той об’єкт, що входить до більшої за кількістю групи. На кожному етапі перед дитиною новий набір предметів, скажімо, метеликів, серед яких п’ять червоних, один блакитний та три зелених. За правилами роботи з ймовірностями, які диктуються логікою та аналізом, якщо, не дивлячись, витягнути одну комаху, то більша ймовірність, що вона буде мати крильця червоно кольору. Отже, дитина аналізує ці об’єкти, читає завдання та вибирає ту підгрупу з них, яку треба. Коли дитина це робить, то проходить до наступного етапу вправи. Це завдання є досить легким, однак наголос у ньому робиться саме на тому, щоб учень зрозумів принцип роботи з ймовірностями. Коли це станеться, учень зуміє «на око» вибирати більш ймовірний результат великої кількості дій. Саме тому всі етапи завдання такі різноманітні: предмети змінюються так радикально не лише для розваги учня, а й для того, аби він призвичаївся до цієї теми.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.2
Розуміння ймовірності
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися