Гроші – це те, завдяки чому відбувається обмін товарами та послугами у суспільстві. Вони є досить корисними в цьому сенсі, адже з їхньою допомогою можна придбати потрібні для себе речі, але й цим їхні можливі соті не обмежуються. Відтак просто зосереджуватись на грошах як на інструменті для демонстрації правил математик, не варто робота з ними сама по собі має кілька особливих тонкощів, і з ними варто познайомитись, чому й присвячено дану вправу. Конкретно це завдання повʼязане з питанням вигідності тої чи іншої покупки. Коли йде мова про товар, який продається, дитина має розуміти, що у випадку з двома варіантами для покупки, які мають однаковий рівень якості, варто брати дешевший. На екрані перед школярем міститься зображення задачки, яка дає дитині вибір: купити більше за більшою ціною, або менше – за меншою. Нюанс в тому, що при зменшенні кількості на другий товар до рівня першого, їхня вартість не буде рівною. Відповідно дитина має зрозуміти, що купити два кілограми печива за «70 гривен», вигідніше, ніж один кілограм вафель – за «37», бо один кілограм печива коштує менше, ніж один кілограм вафель. Таким чином, стикаючись на кожному етапі з такими ситуаціями, школяр вчиться правильно співвідношу вати вартість товарів та послуг, розуміючи те спільне, до чого їх можна приводити. Адже і для правильного порівняння в рамках даного прикладу можна було б ціну за кілограм вафель помножити на «2», щоб їхня кількість була однаковою – і тоді все рівно дитина б побачила, що вафлі дорожчі. Важливо, що біля варіантів відповіді є активна кнопка, при натисненні на яку дитина побачить підказку – пояснення принципу порівняння вигідності тої чи іншої покупки.