Числа бувають простими та складеними, при чому других – більшість. Простими числами називаються такі, котрі можна без остачі розділити тільки на них самих та на одиницю. Складеними ж називаються всі інші. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься орієнтуватись у цих числах. На екрані перед учнем міститься робоче поле, де знаходяться різні числа. Деякі з них – прості, тоді як всі інші – складені. У завданні, формулювання якого знаходиться зверху, вказано, які саме числа треба виділити. Оскільки робоче поле не має вигляду таблиці або іншого розділеного на сектори поля, всі числа виповнені у різних кольорах. З одного боку, це урізноманітнює візуальний ряд вправи, а з іншого – не дозволяє цифрам змішуватись: по кольорах відразу зрозуміло, які цифри до яких чисел належать. Отже, дитина виділяє потрібні числа, пілся чого проходить на наступний етап завдання. Тема простих та складених чисел – одна з небагатьох у математиці, для вивчення якої не потрібні навички аналітичного мислення, а треба лише завчити інформацію. Оскільки прості числа становлять досить великий багаж інформації, під робочим полем є підказка – список таких чисел. Проте користуватись цією підказкою слід лише у крайньому випадку. Без неї дитина по черзі аналізує кожне число і намагається пригадати, до якого з видів воно належить. А щоб зробити це завдання більш цікавим для виконання, на екрані на кожному рівні робоче поле супроводжується ілюстраціями, які, хоча й не мають звʼязку з математикою, виповнені у цікавому та приємному стилі, тож заохочують дитину до виконання вправи.