Ця вправа представляє з себе пару-антипод до попереднього завдання. Якщо раніше необхідно було шукати спільний дільник для двох різних ділених, то цього разу доведеться шукати спільні кратні числа. Це означає, що вказані у завданні числа є дільниками, до яких треба підібрати підходящі ділені. На екрані перед учнем на робочій зоні, яка має досить оригінальний стиль візуального оформлення, має бути розміщено всі числа, які можна розділити на пару, яка вказана у завданні. Варіанти на роль діленого знаходяться поза межами цього робочого поля. А числа-орієнтири, тобто ті, які обидва мають бути однаково підходящими дільниками, вказані у формулюванні завдання, яке знаходиться над робочою зоною. Для того, щоб успішно виконати цю вправу, необхідно виконати наступний алгоритм дій. Учень по черзі бере кожен варіант, що знаходиться за межами робочої зони, і намагається розділити його спочатку на один дільник із завдання, а потім, якщо перша операція з числами вдалась без остачі, на другий. Якщо і після ділення на друге число остачі не буде, то число-кандидат на роль діленого підходить для того, щоб дитина перетягнула його до робочої зони. І так треба зробити з кожним числом. Здається, ніби виконання вправи є досить громіздким, адже кожне число-кандидат треба розділити двічі, проте завдяки тому, що всі вони є не надто великими, дитина досить швидко виконуватиме цю вправу. Завдяки ній покращується саме розуміння поняття кратності, а дитина на практиці закріплює вміння швидко ділити. Хоча знаходити частку і не потрібно, учень буде запамʼятовувати відповідь на прості приклади з діленням, що теж корисно для майбутнього швидкого застосування цього вміння.