Досі дитина працювала або ж цілими числами, або ж із дробовими, відділяючи їх одне від одного у дві великі групи. Однак, іноді обʼєктом роботи стає число, яке в собі поєднує обидва ці види. Називаються вони мішаними. Що таке мішане число? Це число, де є і цілий компонент, і дробовий, і при цьому воно є чимось одним, однією одиницею виміру, одним обʼєктом обчислення. Те, як відбувається утворення мішаних чисел, ілюструє ця вправа. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи зображено нову діаграмну ілюстрацію до дробів. Спосіб зображення вже звичний – за допомогою кругових діаграм, тобто кіл, які були розділені на певну кількість сегментів, серед яких є такі, що відрізняються за кольором від інших. Дитина звикла, що дріб – це частина цілого, менша, ніж одиниця, але більша, ніж нуль. Мішане число – це коли таких одиниць є кілька. На екрані перед школярем може бути декілька кругів, розділених на однакову кількість сегментів, але майже всі вони зафарбовані одним кольором, окрім одного кола, де певна кількість сегментів має інший колір. Так от, число однокольорових кругів – це число цілих одиниць, а розділене на різнокольорові сегменти коло є дробом, який треба сприймати традиційно: загальна кількість сегментів є знаменником, а ті, що відрізняються від інших за кольором, є чисельником. Під цим малюнком є кілька варіантів мішаних чисел. Дитина вибирає той, де як цілий, так і дробовий компоненти відповідають зображенню. Таким чином, школяр знайомиться з методом візуального оформлення мішаного числа: цілий компонент знаходиться поруч із дробовим і є більшим, ніж кожна цифра у чисельнику або знаменнику окремо, тоді як звичайний дріб ніби прикріплюється до середини цілого числа.