Досі дитина знайомилась з темою відсотків так, як вона це робила з дробом або навіть безпосередньо за допомогою десяткових дробів. Дріб – це все ж конкретне число, точніше, частина числа. А от відсоток – це умовна частина цілого. Цим «цілим» може бути що завгодно – і літак, і велике не кругле число. Та його частина, тобто доля, яка задіяна у чомусь або умовно виділена, і є відсотками. У ході виконання цього завдання школяр вперше буде визначати відсотки від цілого. На екрані перед учнем міститься завдання з новими числовими компонентами для кожного наступного етапу. Наприклад, треба визначити «24%» від «600» або «50%» від «300» тощо. Числа для опрацювання подаються досить прості, адже мета цього завдання взагалі – це, звісно, дати учню початкове розуміння, як знаходити відсоток від певного числа. Отже, це число приймається за «100%» або ж навпаки – вказується число і говориться про те, що воно – певна частина цілого у відсотках. Дитина має продовжити ланцюжок дій, або знаходячи відсоток від числа, або знаходячи число за відсотком. Важливо пам’ятати, що відсоток – це те, яку частину від цілого складає подане число. Якщо вказано, що «16» є «25%», це означає, що загальне число, яке є «100%» це «64», адже «25%» є чвертю цілого. Відповідно, якщо треба знайти «31%» від «600», то треба «31» помножити на «6», адже саме стільки треба, щоб приблизити «100» до «600». Важливо не переплутати. Там, де є умовний знак «%», завжди йде мова про частину цілого. Якщо число «345» є одним відсотком, то відповідно «100%» буде це число, помножене на сотню. Різноманіття механіки виконання завдання досягається не лише через використання різних чисел, а й через різний підхід до опрацювання відсотків на етапах.